Regulamin zawierania umów o świadczenie usług psychologicznych i innych oferowanych przez Usługodawcę zawieranych poza lokalem Usługodawcy lub na odległość, w tym poprzez serwis internetowy

Preambuła

  1. Niniejszy Regulamin (zwany dalej REGULAMINEM)  określa zasady zawierania umów o  świadczenie usług psychologicznych i innych oferowanych przez Usługodawcę, które to umowy zawierane są poza lokalem Usługodawcy lub na odległość, w szczególności za pośrednictwem strony internetowej serwisu internetowego działającego pod domeną: centrum-ja.com.pl przez  Izabelę Wożyńską-Więch prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą CENTRUM-JA Izabela Wożyńska-Więch z siedzibą przy Al. Komisji Edukacji Narodowej 52/136, 02-797 Warszawa, REGON: 015539173, NIP: 7122436311, tel. +48 22 448 22 98, e-mail: info@centrum-ja.pl, zwaną USŁUGODAWCĄ.
  2. REGULAMIN stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, o którym mowa w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1422 z późn. zm.).
  3. REGULAMIN określa warunki umowy zawieranej przez USŁUGODAWCĘ  poza lokalem Usługodawcy lub na odległość. W granicach dopuszczalnych przepisami prawa USŁUGOBIORCA ma prawo do negocjacji warunków umowy zawieranej z USŁUGODAWCĄ  w trybie REGULAMINU, przy czym wszelkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają zachowania formy pisemnej lub elektronicznej w rozumieniu art. 78 (1) Kodeksu cywilnego. W kwestiach nie będących przedmiotem negocjacji zastosowanie ma REGULAMIN.

§ 1 Definicje (pisane wielką lub małą literą)

  1. SERWIS INTERNETOWY – oznacza serwis internetowy działający pod domeną: centrum-ja.com.pl, za pośrednictwem którego USŁUGODAWCA umożliwia USŁUGOBIORCY między innymi złożenie ZAMÓWIENIA i zawarcie UMOWY  drogą elektroniczną.
  2. USŁUGOBIORCA osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która składa ZAMÓWIENIE lub zawiera UMOWĘ z USŁUGODAWCĄ  w trybie niniejszego REGULAMINU.
  3. KONSUMENT – USŁUGOBIORCA, który zgodnie z art. 22 Kodeksu cywilnego, jest osobą fizyczną dokonującą z USŁUGODAWCĄ czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową; postanowienia niniejszego REGULAMINU dotyczące KONSUMENTA stosuje się również wobec osoby fizycznej zawierającej UMOWĘ bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej UMOWY wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności  z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  4. USŁUGA – usługa psychologiczna lub inna oferowana przez USŁUGODAWCĘ, w tym usługa NEWSLETTER; zakres usług oferowanych przez USŁUGODAWCĘ obejmuje w szczególności usługi opisane w zakładce Oferta” na stronie głównej SERWISU INTERNETOWEGO.
  5. UMOWA – umowa o świadczenie usług, której przedmiotem jest USŁUGA, zawierana pomiędzy USŁUGODAWCĄ a USŁUGOBIORCĄ na zasadach określonych w REGULAMINIE, tj. poza lokalem USŁUGODAWCY lub  na odległość (elektronicznie, to jest poprzez SERWIS INTERNETOWY lub pocztę elektroniczną lub telefonicznie).
  6. ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli USŁUGOBIORCY złożone elektronicznie lub telefonicznie o chęci zawarcia UMOWY.
  7. NEWSLETTER usługa świadczona drogą elektroniczną przez USŁUGODAWCĘ na rzecz USŁUGOBIORCY polegająca na rozsyłaniu informacji handlowych w rozumieniu art. 2 pkt 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2002 nr 144 poz.1204 ze zm.), w tym informacji reklamowych, na podany w tym celu przez USŁUGOBIORCĘ  adres e-mail.

§ 2 Postanowienia ogólne

  1. USŁUGODAWCA, w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej, oferuje USŁUGOBIORCY odpłatne świadczenie usług z dziedziny psychologii i pokrewnych,  w szczególności usług wskazane w zakładce Oferta” na stronie głównej SERWISU INTERNETOWEGO, jak również nieodpłatne świadczenie usług elektronicznych, o których mowa w § 7, w tym usługi NEWSLETTER.
  2. USŁUGI są świadczone osobiście przez USŁUGODAWCĘ lub  przez specjalistów współpracujących z USŁUGODAWCĄ i realizowane są w języku polskim, chyba że Strony uzgodnią inaczej.
  3. USŁUGODAWCA świadczy USŁUGI stacjonarnie w placówkach wskazanych w SERWISIE INTERNETOWYM lub online, to jest z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej uzgodnionej z USŁUGOBIORCĄ, jak np. Skype lub inny komunikator (dalej USŁUGA online).
  4. W celu realizacji USŁUGI online, USŁUGOBIORCA powinien mieć stabilne połączenie z internetem oraz sprawnie działające urządzenie (np. komputer/telefon/tablet) z zainstalowanym oprogramowaniem pozwalającym na przeglądanie stron internetowych, które to urządzenie będzie wyposażone w sprawnie działające kamerę i mikrofon oraz będzie mieć możliwość odtwarzania dźwięku.
  5. W celu korzystania z SERWISU INTERNETOWEGO lub realizacji usług elektronicznych, o których mowa w § 7, USŁUGOBIORCA powinien mieć stabilne połączenie z internetem oraz sprawnie działające urządzenie (np. komputer/telefon/tablet) z zainstalowanym oprogramowaniem pozwalającym na przeglądanie stron internetowych. W przypadku komputera – system winien być wyposażony w aktualną przeglądarkę internetową. Urządzenia mobilne muszą być wyposażone w oprogramowanie dostarczone przez wytwórcę urządzenia i umożliwiające wykonywanie operacji równoważnych do aktualnych przeglądarek komputerowych. Dla pełnego skorzystania z wszystkich funkcji SERWISU INTERNETOWEGO konieczne jest włączenie obsługi skryptów JavaScript i obsługi cookies. 
  6. Korzystanie z SERWISU INTERNETOWEGO jest nieodpłatne.
  7. USŁUGOBIORCA zobowiązany jest do podawania, w szczególności podczas składania ZAMÓWIENIA,  informacji, w tym danych, prawdziwych, zgodnych ze stanem faktycznym, z prawem i dobrymi obyczajami. Podawane informacje nie mogą naruszać dóbr osobistych ani praw osób trzecich. Zakazuje się podawania przez USŁUGOBIORCĘ treści o charakterze bezprawnym.

§ 3 Składanie zamówienia. Zawarcie umowy

  1. ZAMÓWIENIE drogą elektroniczną można składać 24 godz. na dobę 7 dni w tygodniu.
  2. ZAMÓWIENIE składane poprzez SERWIS INTERNETOWY odbywa się poprzez skorzystanie z zakładki „Umów wizytę” lub „Formularza kontaktowy” dostępnego w zakładce „Kontakt”.
  3. ZAMÓWIENIE składane pocztą elektroniczną należy wysłać na adres e-mail wskazany w SERWISIE INTERNETOWYM w zakładce „Kontakt”.
  4. ZAMÓWIENIE telefoniczne można składać na numery telefonów, w dniach i godzinach wskazanych do umawiania wizyt, które podane są w SERWISIE INTERNETOWYM w zakładce „Kontakt”.
  5. Przed złożeniem ZAMÓWIENIA USŁUGOBIORCA zobowiązany jest zapoznać się z treścią REGULAMINU i zaakceptować go.
  6. Jeśli ZAMÓWIENIE składane jest poprzez SERWIS INTERNETOWY, fakt zapoznania się i akceptacji REGULAMINU USŁUGOBIORCA potwierdza podczas składania ZAMÓWIENIA. ZAMÓWIENIE nie zostanie przyjęte przez SYSTEM INTERNETOWY bez takiego potwierdzenia.
  7. Jeśli USŁUGOBIORCA kontaktuje się z USŁUGODAWCĄ poprzez pocztę elektroniczną lub telefonicznie, wówczas USŁUGODAWCA nieodpłatnie przesyła USŁUGOBIORCY zwrotnie pocztą elektroniczną lub smsem link do REGULAMINU w celu zapoznania się z REGULAMINEM i jego akceptacji. Jeśli USŁUGOBIORCA nie akceptuje treści REGULAMINU zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o tym USŁUGODAWCĘ. Brak wiadomości zwrotnej w powyższym zakresie od USŁUGOBIORCY (drogą elektroniczną lub telefonicznie poprzez sms) uważa się za akceptację REGULAMINU.
  8. USŁUGOBIORCA składając ZAMÓWIENIE określa rodzaj zamawianej USŁUGI, w tym czy USŁUGA będzie realizowana w placówce USŁUGODAWCY, czy będzie to USŁUGA online, oraz, jeśli rodzaj USŁUGI tego wymaga, termin i miejsce jej świadczenia oraz specjalistę świadczącego tę USŁUGĘ.
  9. W celu złożenia ZAMÓWIENIA USŁUGOBIORCA zobowiązany jest podać następujące dane osoby, na rzecz której realizowana będzie zamówiona USŁUGA: imię, nazwisko,  adres e-mail  lub numer telefonu.
  10. W przypadku, gdy korzystającym z USŁUGI będzie osoba niepełnoletnia, USŁUGOBIORCA podaje adres e-mail oraz numer telefonu opiekuna prawnego lub przedstawiciela ustawowego tej osoby.
  11. W przypadku gdy USŁUGOBIORCA nie jest osobą fizyczną, wówczas dodatkowo podaje adres e-mail lub numer telefonu USŁUGOBIORCY, a ZAMÓWIENIE jest składane w takim przypadku przez osobę uprawnioną do reprezentowania USŁUGOBIORCY.
  12. Jeśli ZAMÓWIENIE dotyczy usług elektronicznych wskazanych w § 7, w tym NEWSLETTER, wówczas Usługobiorca podaje swój adres e-mail i może podać imię lub nazwisko lub numer telefonu.
  13. Po złożeniu ZAMÓWIENIA USŁUGOBIORCA otrzyma od USŁUGODAWCY wiadomość potwierdzającą dokonanie ZAMÓWIENIA. Wiadomość zostanie przesłana na adres poczty elektronicznej lub na numer telefonu wskazany przez USŁUGOBIORCĘ podczas składania ZAMÓWIENIA. Brak potwierdzenia dokonania ZAMÓWIENIA oznacza, że ZAMÓWIENIE nie zostało przyjęte przez USŁUGODAWCĘ.
  14. Wiadomości, o których mowa w ust. 13, jak i inne wiadomości powiązane ze złożonym ZAMÓWIENIEM lub zawartą UMOWĄ, a przesyłane USŁUGOBIORCY drogą elektroniczną,  nie stanowią informacji handlowej w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług droga elektroniczną.
  15. Złożone ZAMÓWIENIE potwierdzone wiadomością od USŁUGODAWCY, o której mowa w ust. 13, równoznaczne jest z zawarciem UMOWY.
  16. W przypadku zawarcia UMOWY, a następnie wystąpienia kolizji terminu zamówionej USŁUGI przez USŁUGOBIORCĘ  z terminem wybranym przez innego USŁUGOBIORCĘ, co może się zdarzyć z uwagi na różne możliwe sposoby zamawiania USŁUGI, USŁUGODAWCA zastrzega sobie możliwość zaproponowania USŁUGOBIORCY możliwie najbardziej dogodnego dla USŁUGOBIORCY terminu zamiennego dla USŁUGI. USŁUGOBIORCA ma prawo nie zaakceptować innego terminu zaproponowanego przez Usługodawcę, co równoznaczne jest z rozwiązaniem UMOWY przez USŁUGODAWCĘ.

§ 4 Wynagrodzenie

  1. Wysokość wynagrodzenia za USŁUGĘ określona jest w zakładce „Cennik” na stronie głównej SERWISU INTERNETOWEGO, przy czym usługi elektroniczne, o których mowa w § 7, świadczone są nieodpłatnie.
  2. Na życzenie USŁUGOBIORCY, USŁUGODAWCA informuje go o wysokości wynagrodzenia za USŁUGĘ podczas rozmowy telefonicznej lub pocztą elektroniczną.
  3. Wynagrodzenie za USŁUGĘ jest podawane w łącznej kwocie, w walucie polskiej i jest kwotą brutto (zawiera wymagane prawem podatki, w tym podatek VAT).
  4. Wynagrodzeniem należnym USŁUGODAWCY jest wynagrodzenie za USŁUGĘ w wysokości obowiązującej w chwili złożenia ZAMÓWIENIA przez USŁUGOBIORCĘ.
  5. USŁUGODAWCA dokumentuje sprzedaż każdej USŁUGI wystawiając paragon, a w przypadku gdy USŁUGOBIORCA zgłosi takie życzenie – fakturę. O chęci wystawienia faktury USŁUGOBIORCA zobowiązany jest poinformować USŁUGODAWCĘ przed realizacją zamówionej USŁUGI, a wraz z prośbą o wystawienie faktury USŁUGOBIORCA przesyła pocztą elektroniczną dane do faktury.

§ 5 Termin i sposób płatności wynagrodzenia za usługę

  1. Wynagrodzenie za zamówioną USŁUGĘ online płatne jest w całości przed przystąpieniem do realizacji USŁUGI, nie później dwa dni robocze poprzedzające termin zamówionej USŁUGI. Postanowienie stosuje się także do pierwszych dwóch zamówionych USŁUG świadczonych w placówce.
  2. W przypadku trzeciej i kolejnych zamówionej USŁUGI świadczonej w placówce  wynagrodzenie płatne jest najpóźniej w dniu zamówionej USŁUGI, przed przystąpieniem do jej realizacji.
  3. W  przypadku gdy ZAMÓWIENIE składane jest dla USŁUGI, która ma się odbyć w terminie krótszym niż wskazany w ust. 1 , zapłata wynagrodzenia powinna być dokonana niezwłocznie po złożeniu ZAMÓWIENIA.
  4. Wpłaty można dokonać w placówce USŁUGODAWCY – gotówką lub kartą. Przy płatnościach kartą – za moment zapłaty uważa się moment uzyskania pozytywnej autoryzacji.
  5. Wpłaty wynagrodzenia za USŁUGĘ mogą być dokonywane tradycyjnym przelewem bankowym lub z wykorzystaniem systemu płatności on-line przelewy24.pl., który USŁUGODAWCA udostępnia  w zakładce „Umów wizytę” SERWISU INTERNETOWEGO. Za datę dokonania zapłaty uznaje się moment uznania rachunku USŁUGODAWCY.
  6. W przypadku wyboru płatności tradycyjnym przelewem bankowym USŁUGOBIORCA zobowiązany jest do dokonania zapłaty wynagrodzenia na konto bankowe USŁUGODAWCY podane w zakładce „Kontakt” na stronie głównej SERWISU INTERNETOWEGO.
  7. Na życzenie USŁUGODAWCY USŁUGOBIORCA zobowiązany jest przedstawić potwierdzenie dokonania przelewu, a w razie braku jego przedstawienia USŁUGOBIORCA ma prawo odmówić świadczenia USŁUGI.
  8. USŁUGODAWCA informuje, że udostępnia w zakładce „Umów wizytę” SERWISU INTERNETOWEGO możliwość dokonania płatności za złożone  w tym systemie ZAMÓWIENIE poprzez system płatności on-line przelewy24.pl, który obsługiwany jest przez PayPro S.A., ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, Polska, tel.+48 61 642 93 44,, WWW: www.przelewy24.pl, e-mail: serwis@przelewy24.pl. PayPro SA wpisana jest do Krajowej Instytucji Płatniczej do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem podmiotu w UKNF IP24/2014. System płatności on-line przelewy24.pl realizuje płatności kartami płatniczymi – Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic oraz Maestro.

§ 6 Realizacja usługi

  1. Osoba, na rzecz której realizowana jest USŁUGA, zobowiązana jest do punktualnego przybycia do placówki USŁUGODAWCY, w której ma być świadczona USŁUGA, a w przypadku USŁUGI online do punktualnego uruchomienia linku, o którym mowa w ust. 2.
  2. W celu realizacji USŁUGI online USŁUGODAWCA przesyła na wskazany w ZAMÓWIENIU adres e-mail lub numer telefonu link niezbędny do realizacji USŁUGI online. W celu rozpoczęcia realizacji USŁUGI online należy w terminie zamówionej USŁUGI uruchomić otrzymany od USŁUGODAWCY link.
  3. Jeśli zawarta przez USŁUGOBIORCĘ UMOWA dotyczy usługi świadczonej na rzecz osoby niepełnoletniej, wówczas USŁUGA jest świadczona wyłącznie za zgodą opiekuna prawnego lub przedstawiciela ustawowego tej osoby niepełnoletniej. USŁUGODAWCA w każdym czasie jest uprawniony do żądania przedłożenia na piśmie zgody opiekuna prawnego lub przedstawiciela ustawowego osoby niepełnoletniej na świadczenie dla tej osoby USŁUGI, a w przypadku braku tej zgody, USŁUGODAWCA ma prawo do odmowy świadczenia USŁUGI.
  4. USŁUGODAWCA może  poprosić osobę, na rzecz której świadczy USŁUGĘ, o okazanie dokumentu ze zdjęciem potwierdzającym jej tożsamość (dowód osobisty, paszport, prawo jazdy, legitymacja szkolna albo dokument mObywatel), w celu weryfikacji danych z danymi zawartymi w ZAMÓWIENIU. Brak okazania takiego dokumentu może skutkować odmową realizacji USŁUGI.
  5. W przypadku spóźnienia się osoby, na rzecz której realizowana ma być USŁUGA, powyżej 15 minut na zamówioną USŁUGĘ, USŁUGODAWCA ma prawo odmówić realizacji USŁUGI. USŁUGA może zostać zrealizowana pomimo spóźnienia, o którym mowa wyżej, tylko jeśli USŁUGODAWCA uzna, że nie spowoduje to opóźnień innych zamówionych USŁUG, z zastrzeżeniem, że zakres USŁUGI realizowanej dla spóźnionej osoby może ulec zmianie.
  6. USŁUGODAWCA nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości świadczenia lub niepełną realizację USŁUGI z przyczyn leżących po stronie USŁUGOBIORCY lub osoby, na rzecz której USŁUGA została zamówiona, w szczególności nie ponosi odpowiedzialności za:
    a) niepojawienie się osoby, na rzecz której USŁUGA została zamówiona, w terminie i miejscu zamówionej USŁUGI lub
    b) spóźnienie się osoby, na rzecz której USŁUGA została zamówiona, na zamówioną USŁUGĘ powyżej 15 minut,
    c) brak możliwości świadczenia lub niepełną realizację USŁUGI online, gdy nie zostaną spełnione warunki określone w § 2 ust. 4 lub
    d) jakość  usług telekomunikacyjnych, za pośrednictwem których USŁUGOBIORCA lub osoba korzystająca z zamówionej USŁUGI online łączy się w celu realizacji USŁUGI.
  7. Brak możliwości skorzystania lub niepełne skorzystanie z USŁUGI w przypadkach odmowy świadczenia USŁUGI, o których mowa w ust. 3-5, lub brak możliwości realizacji USŁUGI z przyczyn wskazanych w ust. 6, nie uprawnia USŁUGOBIORCY do żądania obniżenia lub zwrotu uiszczonego wynagrodzenia za zamówioną USŁUGĘ, a jeśli to wynagrodzenie nie zostało uiszczone, USŁUGODAWCA ma prawo dochodzić od USŁUGOBIORCY jego zapłaty. W celu uniknięcia wątpliwości, USŁUGĘ uważa się w takich przypadkach za zrealizowaną należycie. 
  8. Przerwa lub zakończenie realizacji USŁUGI przed wyznaczonym czasem jej zakończenia z przyczyn leżących po stronie USŁUGOBIORCY lub osoby, na rzecz której USŁUGA została zamówiona, w tym z przyczyn które wskazano w ust. 6, nie uprawnia do późniejszego wykorzystania czasu, który pozostałby do zakończenia zamówionej USŁUGI lub żądania zwrotu części wynagrodzenia uiszczonego za zamówioną USŁUGĘ, a jeśli to wynagrodzenie nie zostało uiszczone, USŁUGODAWCA ma prawo dochodzić od USŁUGOBIORCY jego zapłaty. W celu uniknięcia wątpliwości, USŁUGĘ uważa się w takich przypadkach za zrealizowaną należycie. 

§ 7 Usługa elektroniczna, w tym NEWSLETTER

  1. USŁUGODAWCA, w ramach SERWISU INTERNETOWEGO może świadczyć na rzecz USŁUGOBIORCY usługę elektroniczną w następującym zakresie: a) przetwarzanie „Formularza kontaktowy”, który udostępniany jest w zakładce Kontakt” na stronie głównej SERWISU INTERNETOWEGO; b) za zgodą USŁUGOBIORCY– przesyłanie informacji handlowych, ofert promocyjnych itp. w formie usługi NEWSLETTER.
  2. Umowa o świadczenie usługi elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia ZAMÓWIENIA w SERWISIE INTERNETOWYM poprzez wypełnienie udostępnionego przez USŁUGODAWCĘ w tym serwisie Formularza kontaktowego zawierana jest na czas oznaczony – na okres wypełniania i przetwarzania ZAMÓWIENIA – i ulega wygaśnięciu z chwilą potwierdzenia przez USŁUGODAWCĘ przyjęcia ZAMÓWIENIA.
  3. Umowa o świadczenie usługi elektronicznej w zakresie  usługi NEWSLETTER zawierana jest na czas nieokreślony. Umowa jest zawierana w momencie wyrażenia zgody przez USŁUGOBIORCĘ na otrzymywanie informacji handlowych na adres poczty elektronicznej USŁUGOBIORCY, co może nastąpić poprzez złożenie ZAMÓWIENIA na usługę NEWSLETTER w trybie § 3 lub poprzez zaznaczenie w SERWISIE INTERNETOWYM zgody na otrzymywanie informacji handlowej w postaci NEWSLETTERA.

§ 8 Czas obowiązywania umowy. Rozwiązanie umowy

  1. UMOWA obowiązuje od dnia jej zawarcia.
  2. UMOWA zawierana jest na czas określony, a w przypadku, gdy UMOWA dotyczy usługi NEWSLETTER – na czas nieokreślony.
  3. Z zastrzeżeniem ust. 4, UMOWA może być rozwiązana przez każdą ze stron bez podania przyczyny w każdym czasie.
  4. W przypadku rozwiązania UMOWY przez USŁUGOBIORCĘ w terminie krótszym niż 2 dni robocze przed terminem zamówionej USŁUGI, wynagrodzenie uiszczone tytułem tej UMOWY nie będzie zwracane, a w przypadku, gdy wynagrodzenie to nie zostało uiszczone, USŁUGODAWCA ma prawo dochodzić od USŁUGOBIORCY jego zapłaty.
  5. W przypadku rozwiązania UMOWY przez USŁUGODAWCĘ, USŁUGODAWCA zwraca USŁUGOBIORCY w całości wynagrodzenie uiszczone przez niego tytułem tej UMOWY. Zwrot wynagrodzenia następuje w terminie  14 dni od  dnia złożenia oświadczenia o rozwiązaniu UMOWY i następuje przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył USŁUGOBIORCA, chyba że USŁUGOBIORCA wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu.
  6. Wiadomość zawierająca oświadczenie o rozwiązaniu UMOWY powinna być doręczona drugiej Stronie na piśmie lub pocztą elektroniczną na wskazany przez nią adres e-mail lub numer telefonu (wiadomość sms) wskazany w zakładce „Kontakt” na stronie głównej SERWISU INTERNETOWEGO. Rozwiązanie UMOWY przez USŁUGOBIORCĘ w zakresie usługi NEWSLETTER może nastąpić także poprzez kliknięcie linku udostępnianego w ramach przesłanej informacji handlowej w postaci NEWSLETTERA
  7. Informację o odwołaniu zamówionej USŁUGI dokonaną w sposób wskazany w ust. 6 uznaje się za złożenie oświadczenia o rozwiązaniu UMOWY.
  8. Brak zwrotu wynagrodzenia uiszczonego przez USŁUGOBIORCĘ lub możliwość domagania się przez USŁUGODAWCĘ od USŁUGOBIORCY zapłaty wynagrodzenia za USŁUGĘ, o którym mowa w ust. 4, wynika z obowiązku USŁUGOBIORCY zwrotu USŁUGODAWCY wydatków, jakie ten poczynił w celu przygotowania należytego wykonania USŁUGI zamówionej przez USŁUGOBIORCĘ.

§  9 Odstąpienie od umowy w przypadku umowy zawartej z  KONSUMENTEM

  1. KONSUMENT ma prawo odstąpić od UMOWY zawartej na odległość lub poza lokalem USŁUGODAWCY bez podania przyczyny  w terminie 14 dni od dnia zawarcia UMOWY i bez ponoszenia kosztów.
  2. Wiadomość zawierająca jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od UMOWY powinna być doręczona USŁUGODAWCY na piśmie lub pocztą elektroniczną na adres wskazany w zakładce „Kontakt” na stronie głównej SERWISU INTERNETOWEGO. Wiadomość telefoniczna powinna mieć formę krótkiej wiadomości tekstowej.
  3. USŁUGOBIORCA może skorzystać  z gotowego formularza oświadczenia o odstąpieniu który stanowi załącznik nr 1 do REGULAMINU.
  4. USŁUGODAWCA niezwłocznie prześle USŁUGOBIORCY wiadomość zwrotną potwierdzającą otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od UMOWY, która,  o ile zaistnieją przesłanki z ust. 6, zawierać będzie jednocześnie oświadczenie USŁUGODAWCY o potrąceniu kary umownej z wynagrodzenia uiszczonego przez USŁUGODAWCĘ.
  5. Jeśli oświadczenie o odstąpieniu od UMOWY zostanie doręczone USŁUGODAWCY  nie później niż w terminie 2 dni roboczych przed terminem zamówionej USŁUGI, wówczas  USŁUGOBIORCA otrzyma zwrot  uiszczonego przez siebie wynagrodzenia tytułem tej UMOWY.
  6. Jeśli oświadczenie o odstąpieniu od UMOWY zostanie doręczone USŁUGODAWCY w terminie krótszym niż  2 dni robocze przed terminem zamówionej USŁUGI, wówczas USŁUGOBIORCA zobowiązany jest zapłacić USŁUGODAWCY karę umowną w wysokości stanowiącej równowartość wynagrodzenia należnego za wykonanie UMOWY. Jeśli wynagrodzenie tytułem UMOWY zostało przez USŁUGOBIORCĘ wpłacone przed odstąpieniem od UMOWY, wówczas wynagrodzenie to nie będzie zwracane, a będzie potrącone na poczet kary umownej, o której mowa powyżej, na co niniejszym USŁUGOBIORCA wyraża zgodę.
  7. Z zastrzeżeniem ust. 6, USŁUGODAWCA w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia odstąpienia USŁUGOBIORCY od UMOWY zwróci mu uiszczone przez niego wynagrodzenie za USŁUGĘ. USŁUGODAWCA dokonuje zwrotu uiszczonego wynagrodzenia przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył KONSUMENT, chyba że KONSUMENT wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi dodatkowymi kosztami.

§ 10 Odpowiedzialność. Reklamacje.

  1. USŁUGODAWCA zobowiązuje się świadczyć zamówione USŁUGI z należytą starannością.
  2. USŁUGODAWCA ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie UMOWY zawartej z USŁUGOBIORCĄ. 
  3. W przypadku gdy USŁUGODAWCA wykonując UMOWĘ narusza postanowienia REGULAMINU lub przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego, USŁUGOBIORCY przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
  4. W celu zgłoszenia reklamacji USŁUGODAWCA zaleca przesłanie zgłoszenia drogą elektroniczną (e-mail) lub pocztą na adres USŁUGODAWCY podany w preambule niniejszego regulaminu.
  5. Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać dane umożliwiające identyfikację USŁUGOBIORCY  i USŁUGI, której dotyczy, oraz zapewnienie kontaktu, w tym adres e-mail, oraz opis przyczyny reklamacji wraz z zakresem żądań.
  6. USŁUGODAWCA rozpatrzy reklamację bez zbędnej zwłoki i nie później niż w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji poinformuje USŁUGOBIORCĘ, drogą pisemną lub elektroniczną, o stanie realizacji reklamacji. Jeśli zgłoszenie reklamacji nastąpiło telefonicznie lub ustnie, USŁUGODAWCA może poinformować o sposobie rozpoznania reklamacji tą samą drogą. Niepoinformowanie USŁUGOBIORCY w terminie 14 dni od daty otrzymania zgłoszeni reklamacji o sposobie jej rozpatrzenia jest równoznaczne z uznaniem reklamacji.
  7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane nieprawidłowym korzystaniem przez USŁUGOBIORCĘ z SERWISU INTERNETOWEGO.

§ 11 Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych USŁUGOBIORCY lub osób, na rzecz których świadczona jest USŁUGA, udostępnianych USŁUGODAWCY przez USŁUGOBIORCĘ i przetwarzanych przez USŁUGODAWCĘ w związku ze złożeniem ZAMÓWIENIA lub zawarciem UMOWY, w tym w zakresie usługi NEWSLETTER, jest USŁUGODAWCA.
  2. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych należy kontaktować się z USŁUGODAWCĄ pisemnie lub pocztą elektroniczną lub poprzez Formularz kontaktowy. Adres USŁUGODAWCY, w tym adres e-mail, jak i Formularz kontaktowy  dostępne są zakładce ‘Kontakt”  na stronie głównej SERWISU INTERNETOWEGO.
  3. Podanie danych osobowych jest całkowicie dobrowolne, ale jest niezbędne (cel przetwarzania): a) do złożenia ZAMÓWIENIA lub zawarcia lub realizacji UMOWY, w tym korzystania przez USŁUGOBIORCĘ z usługi elektronicznej, o której mowa w § 7, w szczególności do rejestracji wizyt,  ich potwierdzania lub odwoływania, jak również w celu odpowiadania na zgłoszenia, b) do wypełnienia ciążącego na administratorze obowiązku prawnego (przestrzegania przepisów prawnych), w tym dla celów rozliczeniowych, podatkowych oraz w związku z prowadzoną księgowością, c)do przyjęcia i rozpatrywania reklamacji oraz obrony przez ewentualnymi roszczeniami lub dochodzenia ewentualnych roszczeń związanych z UMOWĄ.Nie podanie danych osobowych na potrzeby realizacji celów określonych powyżej, uniemożliwia realizację tych celów, w szczególności USŁUGODAWCA zmuszony jest odmówić przyjęcia ZAMÓWIENIA, co skutkuje brakiem możliwości zawarcia UMOWY i świadczenia przez USŁUGODAWCĘ USŁUG.
  4. Dodatkowo, jeśli podanie danych osobowych nie jest niezbędne w celu określonym w ust. 3, wówczas  przetwarzanie tych danych  realizowane będzie  na podstawie zgody uzyskanej od osoby, której dane osobowe dotyczą (podstawa prawna:art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Podanie tych danych, a także zgoda na ich przetwarzanie, są całkowicie dobrowolne. W takim przypadku zgoda na przetwarzanie danych osobowych, może zostać wycofana w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. 
  5. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w celach określonych w ust. 3 jest art. 6 ust. 1 lit.b RODO i/lub art. 6 ust. 1 lit.c RODO i/lub art. 6 ust.1 lit.f RODO, czyli prawnie uzasadniony interes USŁUGODAWCY.
  6. USŁUGODAWCA przetwarza następujące kategorie danych: dane identyfikacyjne  i kontaktowe (imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail), dane dodatkowe niezbędne do wystawienia faktury (w tym dane adresowe lub NIP) lub niezbędne do wystawienia zaświadczenia lub opinii (w tym data urodzenia lub PESEL, dane adresowe).
  7. Osoba, której dane osobowe dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz żądania ich sprostowania lub  usunięcia, lub przeniesienia ich, o ile spełnione są przesłanki z art.20 RODO, prawo do ograniczenia prawa przetwarzania swoich danych osobowych, jak również, o ile przetwarzanie jest oparte na art. 6 ust. 1 lit.f RODO,  prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda, osoba, której dane dotyczą, ma prawo wycofania zgody.
  8. Administrator może odmówić usunięcia danych osobowych wyłącznie w przypadkach wskazanych przez obowiązujące przepisy.
  9. Osoba, której dane osobowe dotyczą, jeśli uzna, że USŁUGODAWCA przetwarza dane osobowe niezgodnie z prawem, w każdej chwili ma prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  10. Dane osobowe mogą być przekazywane: a) podmiotom przetwarzającym dane osobowe w imieniu USŁUGODAWCY, w tym pracownikom i współpracownikom USŁUGODAWCY, b) podmiotom, które są dostawcami usług dla administratora (usługi informatyczne, księgowe, pocztowe), c) podmiotom uprawnionym powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, d) podmiotom przez USŁUGOBIORCĘ upoważnionym.
  11. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych, chyba że na wniosek osoby, której dane dotyczą.
  12. Dane osobowe są przetwarzane, w tym przechowywane, przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w ust. 3 lub przez okres wskazany powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym: a) dane udostępnione w związku ze złożeniem ZAMÓWIENIA i zawarciem UMOWY lub jej realizacją są przetwarzane przez czas obowiązywania UMOWY, a następnie przez okres i w zakresie wymaganym przepisami prawa, jak również  przez okres niezbędny do ustalenia i dochodzenia własnych roszczeń lub obrony przed zgłoszonymi roszczeniami, b) dane zawarte w ZAMÓWIENIU, które nie zostało przyjęte do realizacji przez USŁUGODAWCĘ, lub zawarte w wiadomościach skierowanych do USŁUGODAWCY, a nie związanych z zawarciem UMOWY lub jej realizacją, są przetwarzane przez okres 3 miesięcy, c) dane zawarte w dokumentach sprzedaży  są przetwarzane do czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązania podatkowego, chyba że przepisy prawa stanowią inaczej, d) dane osobowe udostępnione w związku z wyrażeniem zgody na usługę NEWSLETTER, są przetwarzane do czasu wycofania tej zgody.
  13. Dane osobowe przetwarzane na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, są przetwarzane do czasu wycofania tej zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. 
  14. Po okresie wskazanym w ust. 12 lub 13, USŁUGODAWCA zaprzestaje przetwarzania danych osobowych i niezwłocznie usuwa je lub dokonuje ich anonimizacji w taki sposób, aby nie było możliwe ponowne ich odtworzenie.
  15. Dane osobowe nie będą przedmiotem procesów, w ramach których miałoby dojść do zautomatyzowanego podejmowania decyzji mających wpływ na sytuację prawną osoby, której dotyczą, chyba że uprzednio osoba ta wyrazi na to zgodę.

§ 13 Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym REGULAMINEM zastosowanie będą miały właściwe przepisy prawa polskiego powszechnie obowiązującego, w szczególności przepisy chroniące KONSUMENTÓW.
  2. W przypadku gdyby w REGULAMINIE zostały zawarte postanowienia sprzeczne obowiązującymi przepisami w Rzeczypospolitej Polskiej – przepisy te mają pierwszeństwo nad postanowieniami REGULAMINU.
  3. Jeśli którekolwiek z postanowień niniejszego REGULAMINU zostanie uznane za niezgodne z prawem, nieważne lub w inny sposób niewykonalne w zakresie przewidzianym przepisami prawa, to w tym zakresie zostaje ono wyłączone. W pozostałym zakresie REGULAMIN pozostaje obowiązujący.
  4. USŁUGODAWCA zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień REGULAMINU z ważnych przyczyn, w szczególności gdy konieczność zmian wynika ze zmiany w przepisach prawa lub z potrzeby aktualizacji danych dotyczących USŁUGODAWCY lub innych podmiotów wskazanych w REGULAMINIE lub gdy jest realizowana w celu ulepszenia jakości świadczonych USŁUG. O każdej zmianie REGULAMINU USŁUGODAWCA powiadomi USŁUGOBIORCĘ drogą mailową lub telefonicznie (wiadomość sms). Jeśli w terminie 30 dni od daty powiadomienia USŁUGOBIORCY o zmianie REGULAMINU, USŁUGOBIORCA nie zgłosi USŁUGODAWCY wiadomością zwrotną (droga mailową lub smsem) braku akceptacji dla zmian REGULAMINU, wówczas przyjmuje się, iż USŁUGOBIORCA akceptuje zmiany REGULAMINU i z dniem wejścia w życie zmienionego REGULAMINU, nie wcześniej jednak niż w terminie 30 dni od  daty powiadomienia USŁUGOBIORCY o zmianie REGULAMINU, staje się on obowiązujący miedzy Stronami zastępując dotychczasowe postanowienia.
  5. Wszystkie treści oraz zdjęcia zamieszczone w SERWISIE INTERNETOWYM chronione są prawnie. W szczególności nie można ich kopiować bez zgody USŁUGODAWCY.
  6. W przypadku sporów związanych z realizacją UMOWY zawartej w trybie niniejszego REGULAMINU strony będą dążyły do polubownego rozwiązania sporu. W przypadku braku rozstrzygnięcia sporu na drodze polubownej sądem właściwym do rozstrzygnięcia sporu będzie sąd powszechny.
  7. Wykonując obowiązek wskazania pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur, niniejszym informujemy, że aktualne informacje w tym zakresie są udostępniane na stronie: http://prawaKONSUMENTA.uokik.gov.pl. Konsumenci i przedsiębiorcy mogą wykorzystać do polubownego rozstrzygania sporów powołaną przez Komisję Europejską internetową platformę ODR. Platforma jest dostępna pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. UOKIK prowadzi rejestr podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich pod adresem https://www.uokik.gov.pl/rejestr_podmiot_uprawnionych.php.
  8. Treść załącznika nr 1  stanowi integralną część niniejszego REGULAMINU.

 

Załącznik nr 1 do REGULAMINU

WZÓR OŚWIADCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ POZA LOKALEM PRZEDSIĘBIORCY LUB NA ODLEGŁOŚĆ

miejscowość, data

Dane Przedsiębiorcy:

Centrum-Ja Izabela Wożyńska-Więch,

Al. Komisji Edukacji Narodowej 52/136

02-797 Warszawa

Dane Konsumenta:

Imię i nazwisko Konsumenta

Dane kontaktowe Konsumenta

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorcy lub na odległość

Na podstawie § 9 Regulaminu zawierania umów o świadczenie usług psychologicznych i innych oferowanych przez Przedsiębiorcę zawieranych poza lokalem Przedsiębiorcy lub na odległość, w tym poprzez serwis internetowy, w związku z  ustawą z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U.2014, poz.827 ze zm.) o prawach konsumenta, niniejszym odstępuję od umowy zawartej w trybie powyższego Regulaminu bez podania przyczyny.

………………………

Podpis Konsumenta